Fullgången mage!

Såhär ser magen ut nu i vecka 38, när vi beräknas vara fullgångna.
Det är minsann ingen liten mage det här... Men så ligger det juh tydligen en frikkin full grown baby där i också så inte så konstigt kanske om den är sprickfärdig... ;o)

Btw har jag nu svårt att tänka mig hur det känns att INTE ha en stor babybula!!?
Kommer kroppen verkligen att återhämta sig!? Och hur känns det att inte vara en stor heffaklump!!?
Minns inte hur det kändes/var innan graviditeten... :oS
Minns dock att jag kände mig fet och ful då... Hmm... Nu när man kollar tillbaka på bilder på sig själv innan så tycker man inte att man var sååå jäkla fet och ful ändå... Heheh... ;o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0