Fortfarande

Men åååhhhh allt jag skrivit försvann!!! :o(

Har iaf haft "mensvärk" hela natten. Har kunnat sova för det gör inte ont utan känns bara när jag vaknat för att gå på toa. Är så fortfarande. Det känns när jag sitter eller ligger ner, inte om jag står upp och rör på mig. Det liksom moler där nere. Och sticks till ibland på sidorna. Och något lätt tryck (?) i rumpan ibland.
Ryggvärken har flyttat sig neråt lite till ungefär mitten av ryggen. Men min rygg är juh allmänt paj...

Har avbokat dagens vattengympa och samtidigt alla kommande pass också.
Vågar inte riskera en olycka med typ vattenavgång eller nåtsånt i poolen. Skulle dö då, pinsamt.

Inte för att jag egentligen tror att nåt är på gång än på riktigt på ett tag. Vet juh att folk går och har så här länge. Jag lär väl ha "mensvärk" nu fram till igångsättningsdags. Eller så kommer det kanske förmodligen tom gå över snart igen så jag inte känner av nåt alls igen....

Jag undrar, kan visst inte sånt här... Alltså barnet är juh fixerat sen ett tag tillbaka enligt BM. Kan det ändå va så att det sjunker neråt nu!? För tycker nog magen ändå varit relativt hög. Men kanske är det redan nedsjunket iom att det är fixerat!? Jag vet som sagt inte... Ja ibland känner man sig bra korkad.

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0