För evigt preggo?

Ja jag ska tydligen va gravid för evigt... Känns definitivt som det! Tror inte liten har någon plan på att komma ut...

Fick nytt entrekort idag tull fortsatt vattengympa och är tydligen bokad att gå ända in i juni på preggogympan, dvs en månad efter BF. Joo men varför inte närknodden ändå aldrig kommer kika ut...
Kommer säkert inte få bli igångsatt heller efter de två veckorna man inte får gå över tiden... Dömd att va för evigt preggo!

Inatt drömde jag dock att vi var på sjukhuset och gjorde CTG och att de tyckte att ungen verkade stressad där inne (buck wild) och att jag skulle få bli igångsatt om vi ville! Det ville vi efter lite funderande och tydligen var det nån gruppförlossning där flera andra par också skulle göra samma samtidigt. Det var kaos i drömsjukhuset, rörigt som fan! Usch...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild =) Det behöver ju inte vara en avklädd bild,bara en bild på fina fina dig och magen!
Kram Linda

Svar: Oj fotade igår men glömde lägga upp. Förra veckan fotade jag inte ens... Men veckans har jag fått upp nu iaf! ;o) Inte mycket att se dock, eller kanske just det det är - MYCKET! Heheh.... Fast på bild ser man inte så bra de korviga svullna anklarna osv. Som tur är, hahah... Kram
Oh Mira

2013-04-03 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0