35 dagar kvar...

Efter långhelg är det faktiskt lite skönt att återvända till vissa vardagliga rutiner igen, såsom grötfrukost/brunch själv vid matbordet i lugn och ro. ;o)

Nu ska jag dricka en kopp med hallonbladste som jag köpte i förra veckan och skulle börja dricka MINST 2ggr om dagen... men som jag bara hunnit få i mig nån enstaka kopp av än då länge, skärpning där! Den var juh dessutom inte ens äcklig som jag trodde utan smakar bra, som vilken te som helst. Inte nån ny favoritte liksom men helt ok.

Vatten försöker jag också bälga i mig! Har samlat vatten i kroppen som tusan nu och att dricka rikligt med vatten är väl tydligen det enda som kan hjälpa emot det.. Men aa hittills hjälper det inte, bara att fortsätta...

Hela jag är liksom svullen, är rund under fötterna! Och får inte på mig nästan några av mina skor! Inte ens nya oanvända vårskor!!! :o( Har ETT enda par jag kan använda just nu men behöver något svalare och plattare snaaart. Orsak att shoppa skor! Javisst men så jäkla tråkig anledning så jag blir helt anti och har ingen lust att köpa nya pjuck! :o/

Utöver att jag samlar vatten så har jag världens sämsta blodcirkulation just nu! Och ryggen värker juh! Skulle behöva massage minst dagligen! Och när jag får massage av frugan blir det vita märken på ryggen efter hennes fingrar.
När jag tar av mig kläderna syns det också tydligt vad jag haft på mig då det finns märken kvar efteråt i timmar! :oS Som igår kunde man se att jag haft en ribbstickad kofta. Märken över hela armarna och inte fasiken sitter den så hårt åt... :oS

Nää usch... 35 dagar kvar idag till BF... Hoppas dock på att knodden vill titta ut tidigare... Fast det tror jag inte kommer att ske, tyvärr.
Med tanke på hur perfekt allt följs tidsmässigt så är min gissning att värkarna börjar exakt på dagen för BF, dvs den 7 maj och att utploppet sker 8 maj! Så ja 8 maj är min gissning. Frugan tror dock tydligen på 30 april, när hon själv fyller år. Men jag tror att det ärdagen då B2 tittar ut istället! B2 är beräknad 1 vecka efter oss och blir det 30/4 så ärdet 2v i förtid men jag tror på det, storasyster kom juh också förtidigt!
Fast det vore juh lite häftigt ändå om vår parvel ville titta ut på frugans födelsedag med tanke på att graviditeten räknas ha startat på min födelsedag! ;o) Dock är det juh roligast att få ha sin alldeles egna dag..,
Ajja, bara kom ut nu! Nuuuu.... ;o) vi är redo!!!!!!!!!!!!!!!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0