Still preggo

Beställde fler stickor förrförra veckan men de vart slut på lager och försenade men kom nu den här veckan istället.
Igår använde vi då en. Och jag är visst firtfarande väldigt gravid! ;o)

Bloggar inte så mycket just nu. Vet inte varför. Dels så är det väl så att jag genomgått dessa tidiga veckor förut, så det är inget nytt egentligen... Men mest kanske det är att jag inte vågar skriva så mycket? Rädd att jinxa det?
Längtar mest bara till den 26:e nu!

Mårdåligt till och från. Särskilt när jag är hungrig. Vilket jag är för det mesta. Kan bli typ dödshungrig också helt plötsligt.
Är trött som tusan på morgnar och kvällar.
Kissnödig stup i kvarten! Känns som det är nästan det enda jag gör, springer på toa...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0