Kraftlös

Igår kväll gick jag dom vanligt (numera) och la mig tidigt. Men hade svårt att somna då jag fick sån huvudvärk. :o(
Som tur var var det borta på morgonen! Men istället vart jag igen sådär svag och kraftlös, så man knappt orkade stå upp. Och lite illamående på det. Åter igen, inte kul att behöva duscha när man känner sig nästan svimmfärdig. :o(
När jag sen stod och väntade på bussen till jobbet fick jag nästan lite panik. Orkade liksom inte bära handväskan eller stå upp längre. Som tur var kom bussen. Undrade hur det skulle gå att jobba hela dagen idag, speciellt som jag visste att vi skulle ha JÄTTEMYCKET att göra idag på jobbet.
Turligt nog väl på jobbet började jag känna mig piggare igen!
Men nu efter lunch känner jag att fingrarna domnar bort av att knappa på mobilen... Orka.
Jaja ska sluta skriva och hoppas att detta lättar snart igen... :oS

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0