Gravidkudde

Ja eftersom mina fogar strular och gör ont, värre i vissaställningar, så har jag nu börjat sova med enkudde mellan benen och en som jag kramar. Sedan försöker jag pula ändarna avkuddarna lite undermagen för att försöka kontrollera på vilket sätt jag ligger på. För annarsbrukarjag juh ligga på sidanoch sedanvrida mig med magen ner mot madrassen. Och det är inte så skönt för fogarna eller magen längre... vill juh dock avvana göra det...
Hur som är det lite bökigt med dessa kuddar, så nu har jag börjat spana efter en riktig gravidkudde - en sån där lång!
Ja redan!
Men än så länge är det bara på spana-planet. Dock väldigt sugen. Verkar smidigt och skönt.

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0