Sämsta appen!?

Jag hatar blogg.se-appen!
Det är fan inte rimligt att behöva radera appen och ladda ner den nästan varje gång jag vill skriva en ny bloggpost!
Jag är glad att jag inte betalar för tjänsten och kommer då sannerligen aldrig att få för mig att börja göra det heller så länge som det funkar så här dåligt! Om jag inte vore för lat för det skulle jag nog faktiskt flytta bloggen annanstans men det känns såbesvärligt... :oS
Blogg.se-appen är på riktigt by far den sämst fungerande iPhone-appen jag nånsin haft!
De borde seriöst fixa till det där ordentligt en gång för alla, då kanske jag ocheventuellt fler (?) kunde överväga att bli betalkunder hos dem... men inte sjutton börjar man pejja för nåt där gratisversionen suger apa..!?

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0