Årets första löprunda!

Idag dags för årets första löprunda!
Känns jobbigt. Käns som man inte ska orka med något.
Pust stånk stön.
Men det är väl bara att dra på sig löparoutfitet och dra ut... :oS
Har juh redan skjutit på det här i ett par veckor...

image descriptionimage description

Och så skönt det är att ha kommit ut, när man väl gjort det!
Orkade dessutom med mycket mer än vad jag trodde! :o)
Trodde inte ens jag skulle palla springa en kilometer i sträck...
...men var som sagt bättre än vad jag själv trodde! :o)




Molnigt men varmt. 19 grader!
Note to myself: Ta inte på tjocktröja när det är så varmt!!!



Nöjd över mig själv. Första rundan för i år avklarad.
Nästa gång kanske jag orkar ännu mer.
Och kanske inte tar så jäkla varma kläder som förstör för en...

image descriptionimage description



Knallröd i fejjan när jag kommer hem! Me likey. Vet jag att jag ansträngt mig iaf. :o)

Ut på balkongen och svalka mig lite.

image descriptionimage description

Upptäcker att från att jag gått in i trapphuset och gått upp och in i lägenheten
och sedan ut på balkongen, på den minuten har det hunnit börja regna!
Vilken tur man har ibland, som hann just hem! :o)



image descriptionimage description

Nu dags för lite sit ups, armhävningar etc också! ;o)

image descriptionimage description

Och så ett stort glas isvatten, ute på balkongen. Kolla på regnet.



Långt utlägg om dagens träning... men så får det vara, för jag är väldigt stolt över mig själv! ;oD



/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0