Resa bokad!

Resa bokad nu!
Som jag skrev förut så skall Micaela åka till Düsseldorf för jobbets räkning, kurs i två dagar. Och eftersom det är dagarna efter vår bröllopsdag, vårt första, så har vi beslutat att jag ska följa med på resan och vi förlänger den lite! Söndag till söndag blir det. :o)
Ska bli kul, skönt och välbehövt att åka iväg tillsammans! Ser fram emot det! :o)
Nu ska det bara ordnas med allt annat omkring... Hotell (har spanat in ett fint som vi nog väljer), transporter, ledighet från jobbet... :oS
Mmm jag måste juh lyckas ordna med schemat också så jag verkligen får åka iväg... Dumt att boka innan kan man tycka men vart tvunget! För det var bråttom med biljetterna för att få dem till det priset och de tiderna... :oS Och jag har inte ens fått mitt junischema på jobbet än... :oS
Nu hållervi tummarna!!!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0