Packning?

Efter jobbet hämtade vi resväska. Dags att börja tänka på packning inför söndag. På lördag kommer vi juh inte ha tid eftersom vi ska på bröllop då. Och imorgon torsdag jobbar jag åter till strax efter sju.
Micaela får köra tvättstuga imorgon kväll och så får vi fixa med packning m.m. på fredag!
Undrar vad man ska ha med sig...!? :oS
Tar nig iaf min nya klänning som jag köpte idag! Me like it a lot! Drog på mig den direkt när jag kom hem och sitter alltså med den på mig nu... ;oP
Så EN klänning bestämd iaf, resten av packningen då... Och vilka skor!!? :oS
Ojoj så svårt det här kommer bli...
Ja det är sånt här man sitter och funderar på när frugan är tråkig och kollar på jäkla tråkfotboll... Blä!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0