Moppen!!!

Idag på rasten gick jag över till grannaffären och glodde lite. Skulle titta på lite byxor tull frugan. Bara titta. Inte köpa något. Det gick bra... Tills jag såg den, det fina örhänget som var tvunget att bli mitt och följa med hem.., så duktig jag var, mmm...

Efter jobbet idag blev det en halvtimmes promenad till stan och möta upp Micaela och Ola för att hämta ut vår moppe som stått i Olas garage över vintern och fram till nu alltså.
Hade inte med min hjälm så fick lov att ha frugans som var utlånad till Ola.
Jag körde hem moppen och Mickis fick cykla bredvid, i uppförsbacke. Duktig var hon! ;oP

Nu har hon dock dött i soffan till hockey såklart - och jag ska ta och värma lite mat till oss.

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0