Matlust?

Det var definitivt allergi imorse när jag snorade och nös, för tabletten hjälpte som tur var.

Inte mycket roligt att skriva.
Promenerade till jobbet, bra väder.
Jobbat, stängt butiken.

Tänkte köpa ny grill på rasten, de hade höjt priset på den en massa, då blev jag snål. Visst hade jag kunnat köpa den ändå men nääää tog emot för mycket när jag vet vad den kostade för 2 veckor sedan.

Blev äggmackor till middag idag. Inte grillat alltså.
Svårt att komma på mat man är sugen på nu! Blir alltid såhär när det börjar bli varmare väder. Man är inte sugen på så
mycket. Önskar bara det gällde även allt skräp man hela tiden vill proppa i sig!!!!

Nää nu äre banne mig sovdags.
Snälla regna inte heeela dagen imorgon...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0