Läkartiden kvarstår samma datum

Fick inbokade samtalet från Fertilitetsenheten imorse så som jag skulle. Men jag hade bokat tid på fel ställe tydligen. Trodde sekreteraren skulle kunna svara på det men icke, så fick en ny tid med barnmorska istället. Nu har även hon ringt. Och vår kallelse den 24:e står kvar.
Jag undrade om det var bara samtal vi skulle på eller undersökning också. Och om det i så fall skulle spela någon roll om jag då skulle ha mens, vilket jag troligtvis kommer att ha det datumet. Svaret var att det troligtvis skulle bli en undersökning men att det inte spelade någon roll om jag skulle ha mens då.
Känns äckligt men ahhja det är inte jag som ska undersöka något!
Sekreteraren var jättetrevlig. Barnmorskan däremot väldigt kort. Stressad? Jag vet inte. Men man måste juh få undra och fråga.

Nu blev jag plötsligt jättestressad över tiden här!
Vi ar juh liksom bokat en resa på en vecka i början av juni. Och det är risk att det infaller ägglossning då!
Och sen nästa ägglossning är i slutet på Juni.
Fertilitetsenheten sommar-stänger 7 juli - 6 augusti 2012 står det på deras hemsida!
Tänk om vi missar och inte får göra förrän efter sommaruppehållet!?! :o/
Fan också...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0