Kallelse

Btw har vi fått vår kallelse nu, till läkare för att planera nästa steg i fertilitetsbehandlingen...
Antingen anser han att vi ska köra ytterligare två inseminationer eller, förmodligen, att vi skall utföra IVF nu.
24 maj har vi fått tid.
Vet inte alls om det blir enbart samtal och planering med eventuella hormonsprutor mm eller om han skall göra någon sorts undersökning också. :oS
Jag har ringt till dem och bokat telefontid för måndag så jag kan få mer info och eventuellt byta tid..? För jag är juh beräknad att ha mens då!? Fast det kanske inte spelar någon roll... Men jag vill bekräfta det nu i så fall så vi kan boka ny tid på en gång så det inte skall dra ut på tiden i onödan!

För övrigt är inte hormonsprutor eller dylikt direkt något jag ser fram emot... Men ja, som vanligt, är väl värt det om det finns en chans att vi kan bli gravida...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0