Glömde hjälmen!!!

Imorse var någon lite körd i huvet kanske... Denna någon var nog jag.
Jag packade ihop allt och tog moppen till jobbet. Halvvägs dit upptäckte jag att jag glömt hjälmen!!!
What to do... :oS
Lika långt hem som till jobbet, plus att jag inte skulle hunnit åka hem och hämta hjälmen... Var nervöst som fasiken att åka resten av vägen...
Sen ringde jag mamsen och fick hämtning och leverans av hjälm till jobbet, snällt. :o)

Efter jobbet har vi ätit tacos med svärmor och glott på hockey (frugan och svärmor har kollat hockey hela dagen idag medans jag jobbat)... Och nu har vi just sett Finland slå ut USA med 8 sekunder kvar av matchen! :o) Blir semifinal alltså.
En del skrik har det varit, inte från mig dock utan från de andra damerna... Även om man kanske kunnat tro tvärtom!? :oS De där två håller juh annars på Sverige... men idag/nu på Finland tydligen.
Och jäkla mobilhelvete, det heter FINLAND - inte Funland!!! Även om det säkert kan va kul där också... ;o)

/M-J





Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0