Söndagspromenad

Idag gick jag ut på en liten promenad. 1,5 timme var jag ute men det var en promenad i lugn tempo.
Började inte så bra, fick en glasbit i skon nästan direkt. Tig ut den och skar mig i fingret. Sved. Men det vara bara att gå vidare...
Det var tur att jag hade mobilen och gps på den, för vissa stunder kände jag mig lite vilsen... ;o)
Gick mycket i skog, bland hästhagar och längs med vatten. Trevligt. Men nästa gång kanske jag inte bör ha vita conversare på mig när jag knallar i lera, heheh... ;o)
Det var en rätt bra runda det där! Fin natur och djuren man såg längs vägen gjorde promenaden ännu bättre. Hästar, hundar, råttor, änder... :o)
Nästa gång kanske jag kan få sällskap med mig också...

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0