Sällskapsspel m.m.

Hunnit med en del ikväll. Sålt mer grejer, färgat håret, varit ute och ätit med Micaela och Jenny.
Vi var på Atillas och jag åt en riktigt god oxfilepasta, mumma! Sen tog vi vägen förbi affären hem tills oss, köpte med oss godis. Nu matkoma.
Lelle kom över och vi fyra har spelat sällskapsspel, Med andra ord. Vi körde två omgångar med olika laguppställning och båda gångerna vann mitt lag! ;o)
Nu har Jenny gått hem och vi tre chillar lite i soffan. Mickis spelar gitarr, Lelle surfar på Skopunktens hemsida och jag bloggar i mobilen. Katten är trött på oss, hon har gett upp och har lagt sig för att sova för natten, i soffan bredvid oss. Kunde juh ha dragit sig undan men icke, så kanske är hon inte så trött på oss ändå utan bara trött...
Ajj jag har ont i magen! :o(

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0