Så jävla tråkig!

Man tjatar å gnatar om att det är läggdags, för vi måste orka upp sen också. Orka tejpa och måla i sovrummet. Klockan är mycket.., men näää inte än...
Vid tre, halv fyra nån gång la jag mig ensam iaf. (Eller ja katten följde juh iaf självfallet med mig!) Puckot satt kvar uppe och spelade. "Jag kommer och lägger mig snart". Eller hur.
Antagligen satt hon uppe hela natten, spelade och drack öl och än ligger hon däckad i soffan, när klockan närmar sig ett på eftermiddagen...
Man försöker fråga om hon ska sova hela dagen eller... Och får som svar "nej ska du?" Mmm jag har redan klivit upp pucko!
Så jävla rolig tjej liksom...

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0