Riktigt white trash!

Nåt jag stör mig nåt fruktansvärt på är folk som röker (och/eller dricker) när de är gravida!
Om man inte tycker att det är värt det att avstå från att röka i ett år så tycker jag inte heller att man bör skaffa barn! Hur gärna ville du ha barnet egentligen om du inte ens kan avstå cigg för dens skull!?
En (blivande) mamma som inte kan avstå från cigaretter för sitt barns skull, utan sätter sina egna behov före barnets välbefinnande, en sån mamma kan inte jag se som en bra mamma.
En sådan människa förtjänar inte att få friska barn. Nej, jag önskar inte ett barn att födas med några men! Men föräldern förtjänar egentligen inte att få ett friskt barn, då man medvetet riskerat dennes hälsa. För det är fan medvetet, för varenda jäkla kotte vet detta och blir informerad och uppmanad på MVC att SLUTA RÖKA!
Äckligt egoistiskt. Och rätt trashigt!



Fattar man inte själv hur äckligt och dumt det ser ut!? Och ÄR!! :oS

Vissa kämpar och skulle göra nästan vad som helst för att bli gravida och få ett barn.
Och så  finns det de som bara tar det för givet och skiter i barnet... Fy fan.

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0