Pinnhelvete!

Så kom hon där inatt släpandes på den förbannade pinnen så man vaknar av ljudet från när sen skrapar i golvet...
Irriterande!
Vart hittade hon den ifrån!?
Sist jag minns mig ha sett den var när jag konfiskerade nån morgon när hon väckte mig på samma sätt! Då gömde jag den sen under Micaelas kudde (hon hade hunnit åka iväg till jobbet den morgonen). Antar hon inte ville ha den under kudden men vart har den varit sen dess då? :oS
Ja nu hittade Kattfan den iaf och kom släpandes på den i munnen mitt i natten och ryckte det var läge för lite lek - ICKE, tyckte jag och ignorerade henne bäst jag kunde!
Inte lätt att ignorerade för det låter när pinnen släpar i golvet! Plus att hon jamar!! Samtidigt som hon har pinnhelvetet i käften. Allt för uppmärksamhet.
Hon älskar pinnen. Jag hatar den. Om jag vore elakare så skulle jag hiva den från balkongen!!!
Den där pinnen asså, hon älskar den som sagt men försöker man leka med den med henne så sitter hon mest bara och glor istället för att jaga, så himla tråkig! Men ändå skare apporteras som en hund och gnällas om lek. Tråkkatt.
Nu på morgonen har jag åter konfiskerat pinnen och gömt den under Micaelas kudde. Tänkte mig att jag ska försöka sova en timme till innan jobbdags, om jag kan somna om. Inte troligt... :oS

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0