Pastalover!

Maten vi käkade igår var så sjukt god att vi blev TVUNGNA, heheh, att gå till Atillas idag igen och käka!
Jag älskar juh pasta. Men ville prova något nytt, inte bara äta samma igen. Igår käkade jag oxfilépasta. Idag tog jag canneloni med köttfärs och spenat. Mycket gott även detta! :o)
Jag är också stolt över mig själv!!! Jag åt inte upp allt! För man får sjukt mycket mat! Jag lämnade lite! WOW! Shocking! Sjukt duktigt av mig tycker jag. :oD

Nu slappar vi hemma. Spelar båda två. Mickis på datorn, för pengar. Jag tycker inte om att spela om pengar, jag spelar ord- och ritspel av olika slag på iPhånen!
Hockey i bakgrunden, wohooo... :oS Det är INTE jag som bestämt det!
Jag planerar även inredning på laptopen. Och så har jag faktiskt shoppat lite också, heheh...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0