Oseriösa köpare

Det talas ofta om oseriösa säljare... men oseriösa köpare då!?!
Oerhört trött på oseriösa köpare!
Igår väntade jag på flertalet köpare som skulle komma förbi och köpa lite sker jag satt upp på nätet till försäljning... men endast två dök överhuvudtaget upp! Och tider som bestämts hålls inte direkt.
Så less. Hade jag vetat att folk inte skulle dyka upp hade jag juh kunnat gå ut och njuta av vädret, promenera... men icke. :o/
Hur svårt är det? Om man säger att man ska komma en viss tid så gör man väl det också!?! Om man inte är säker behöver man inte säga att man ska! Om man ångrar sig eller får förhinder hör man av sig!! Inte så svårt! Bara att respektera andra vaffan... Orka med folk.

Städning och rensning av alla skrymslen och vrån i lägenheten är vad tisdagskvällen bestod av sen när Micaela kom hem från jobbet. Vi slängde ett tjugotal påsar med skräp, sånt vi inte vill ha kvar och inte tror att går att sälja heller! Ändå hade vi slängt MASSA skräp här igår också, vet inte hur många påsar det var då... Femton kanske... :oS Shit så mycket skit man har!!! Horders!?!
En massa mer kom fram som kan säljas också, så jippiiii, tampas med ännu fler oseriösa köpare... :o/

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0