Negativt

Negativt idag igen, som sig bör.
Det är som det ska men ändå börjar jag redan stressa upp mig för att det på de där stickorna inte börjar bli starkare streck igen... Jag menar på torsdag ska det juh bli omslag till positivt, TORSDAG i say!!
Orolig också för att mensen var längre den här gången än vad jag normalt har... 5 dagar istället för 3, så vem vet hur många dagar det tar till ägglossning nu... det kan juh också ändras! Första gången var det 11 dagar efter och andra gången 12 dagar efter.
Om det blir på lördag får/kan vi juh inte köra den här månaden utan blir tvungna att vänta till nästa månad med insemination eftersom det är stängt på Fertilitetsenheten på helger.
Blä för oro och stress...
Vi vill juh bara få vår bebis! :oS

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0