Mer promenerande...

Hej å hopp va kul det är när man skrivit ett långt inlägg och allt bara försvinner ut i tomma intet!! Wohooooo liksom!!! Wohooo....

.
.
.

Hur som...

Idag blev det en promenad på en knapp timme, 5-5,5km bara.
Sällskapspromenerade med Jenny som skulle till jobbet. istället för att hon skulle ta bussen till tåget så gick hon alltså med mig till Östertälje och sedan gick jag själv hem igen.
Ingen större kraftansträngning det där men hey allt är väl bättre än inget. Och det är juh trevligt att komma ut i solskenet och fågelkvittret istället för att bara sitta hemma, right? ;o)



Verkligen vår nu... :o)




Vinterjacka slutade jag med för ett bra tag sedan.
Och vårjackorna har fått maka på sig nu också.
Numera går jag mest runt med min collegejacka som jag använde typ hela sommarhalvåret förra året.
En favorit. :o)



När jag kom hem igen efter promenaden gick jag direkt ner i cykelförrådet
och kollade om möjligtvis min cykel råkade stå kvar... :oS
Och det gjorde den! Min fina!
Måste väl ta tag i det då, fixa den. Behöver byta innerslangarna i däcken, eller vad sjutton det nu heter...
Så kan gamla fina skruttan få bli använd igen! ;o)



Från cykelförrådet vidare till förrådet.
Hämtade upp våra hyllor som vi köpt för 2 år sedan. Dags att sätta upp dem kanske!? :oS




Efter promenaden igår sved det under mina fötter och jag hade blåsor under trampdynorna pga fel skor. Så idag fick det bli nya dojor, jumpadojor! ;o) Och det kändes förstås mycket bättre!

Nu försöker jag motivera mig själv att göra något vettigt men soffan är juh så skön...

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0