Mellofinal

Jag är så trött så ni inte anar! Och hela min kropp värker! Känner mig som en sjuttioåring. Det är så jag lätt skulle kunna gråta en skvätt för detta - om jag orkade!
Jag tror inte ni kan förstå... men älsklingen ligger här bredvid och bitchar om samma sak. Senaste kommentaren från hennes käft var: Jag skulle kunna gråta för att jag är så lycklig för att jag ligger här!
Ja vi är alltså nyss hemkomna från Tullinge där vi var och kollade på Mellofinalen och drack öl/Breezers.
Var också på Benevento och käkade innan dess. Och han även med massa lek och gos med Loui innan det var läggdags för henne.
Inte att förglömma det fina umgänget i form av ritande i Draw Something. Alla 4 med varsinna iPhones i högsta hugg. :oS

Loreen vann Melodifestivalen och Danny kom tvåa. Helt rätt. :o)

Nu, nu borde vi sova! Men vi är för trötta för det!!! För nåt!! Shit asså...

/M-J

 

 






Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0