Ingen ägglossning!

Sjung med mig nu, Oh happy day, oh happy day-ay-ayyy....
Strecket på stickan är idag svagare!
Och det digitala testet visar negativt!
Och jag fick min mens igår!
Yey!

Om det inte vore för att jag satt uppe och spelade Xbox till halv tre inatt, sen skulle upp och väcka Mickis omänskligt tidigt och nu är astrött... så skulle jag visa upp ett oerhört glatt happyface! P mig. Inte på digitala testet däremot - för det vart juh negativt! Yey! ;oD

Borde ringa till sjukhuset nu och meddela detta, att jag fått mens. Men jag orkar faktiskt inte.
Vill först få glädjas åt detta positiva lite i nån timme iaf. Och så är jag så förbannat trött att det nog är bäst ändå att jag först försöker sova nån timme till (är ledig idag) och sen ringer dem på eftermiddagen kanske.
Ingen brådska för jag ska juh inte åka in idag eller nåt.

/M-J

image description

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0