Inbillning?

Inte nog med att det röda (i klarspråk MENS!) är på väg, joodå det är det. Jag inbillar mig också (igen) att strecket på stickan inte var lika stark imorse. Inte lika stark som innan och inte lika stark som kontrollstrecket. Kanske bara inbillning igen men aa...

Väljer för tillfället att vara glad åt mensen. :o)
Men egentligen vet jag juh inte om jag bör vara det med tanke på att hormonerna spökar fortfarande! Har juh inte fått mitt negativa test ännu så då blire juh svårt att veta när jag kan få ett korrekt positivt resultat... :oS
Men som sagt glad åt att menscykeln verkar normal nu...

Och imorgon ska jag använda en sån där bättre digital sak att kolla med. Förhoppningsvis kommer den då visa ett negativt resultat. Hoppas hoppas...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0