Huvudvärk

Sprängande huvudvärk hade jag när jag kom hem från jobbet ikväll och starving var jag. Mat hjälpte mot hungern men inte mot huvudvärken. Och jag vägrar ta värktabletter!
Jag gillar inte att ta mediciner i vanliga fall, nej inte ens vanliga värktabletter, och ny när jag kanske kanske kanske eventuellt är på smällen så vill jag det ännu mindre!
Så jag uthärdar sen här skiten... Och förhoppningsvis inte helt i onödan.
Gonatt!!

Undrar just vad det där kräket som står nedanför sängen och glor på mig vill... Inte kan det väl vara så att hon anar läggdags och vill spoona, näää det skulle man väl aldrig kunna tänka sig. :oS
Hon är ett sånt freak, hon bara sitter där och glor på mig tills jag ber henne hoppa upp.
Ajja spooningtime I guess, gonatt!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0