Habegär

Igår kväll så var det sista jag skrev att det var så skönt att bli av med skor när jag nu sålt av mig lite...
Och bara för att visa på hur schizofren jag tydligen är så tänkte jag visa här en bild på mitt stora habegär för stunden. Vaknade och tänkte på dessa skönheter som jag tänkt ett tag på att köpa men försökt vara duktig och låta bli. Lättare att stå emot när de inte finns hos oss i butiken jag jobbar i utan man måste åka till en annan butik och köpa. Kan nog dock inte stå emot länge till... :oS
Hur snyggt är det liksom inte!? Orange och rosa, snygg hög klack, lite platå, öppen tå och stängd häl. Allt för ynka 262:- (personalrabatt), like a piss in the ocean, right!?
Undrar vad älsklingen har att säga om detta... :oS

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Xmickis

Don't even think about it!! Hehe

Btw, älskar dig!! <3

2012-03-06 @ 23:10:11
Postat av: Mira

I'm definitely thinking about it!

Jag älskar dig med. <3

2012-03-06 @ 23:44:43
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Mira

I'm definitely thinking about it!

Jag älskar dig med. <3

2012-03-06 @ 23:45:19
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0