Frosseri!

När man tycker synd om sig själv och är ledsen så kan det lätt hända att man tröstäter... Vill egentligen inte ens erkänna eller kännas vid de 5 extrakilona jag la på mig med julmat, graviditet och sedan deppen pga den förlorade graviditeten... :oS
Måste egentligen skärpa mig nu! Men idag har det ändå blivit att jag tröstätit! :o\
Som tur var de grejer jag var sugen på inte så jättefarliga... Naturgodis och Viktväktarnas spaghetti med köttfärssås! Min favvo! Jag äter inte den för att det ska vara smalmat, utan för att den är sketagod! Sen kan jag visserligen inte direkt påstå att jag skulle sitta sömnlös på nätterna för att den råkar ha minimalt med kalorier, det är bara ett stort plus! ;o)
Men allt med måtta var det va!? Kan lugnt säga att jag vart övermätt efter lunchfrosseriet, som tur var inte matkomamätt (jobbigt att behövs jobba så!!?) men sådär lite smått illamående liksom. Heja Mira!
Kanske bör lära mig att köpa LITE naturgodis och inte femhundra kilo typ... Kunde va en idée kanske, ska tänka på saken och utvärdera... ;o)

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0