Freak of nature!

Aa men vänta nu, glömde berätta nåt roligt som verkligen toppat den här skitmorgonen!
När jag kom hem från promenaden hände det nåt...
Mina ögon svullnade upp, båda ögonen, under och över. Annars brukar jag bara få typ EN prick/plopp under eller över ena ögat inland nån gång av nån anledning. Men nää all in nu!
Även halsen var alldeles röd och prickig och med nån sån där svullen "plopp", samt så kliade det.
Och mina ben kliade hysteriskt, särskilt uppe runt låren, eller mest fram på och bakom, inte så mycket på insidan.
Vad är det för skit!?
Jag antar nån typ av allergisk reaktion för nåt!? Men vad i så fall!? Blir så när jag varit ute och kommer in igen... men bara nån gång ibland, knappast alltid eller ofta... :oS
Micaela tyckte jag skulle gå till vårdcentralen men jag vågar inte. Hatar gå dit! Och känner mig alltid så löjlig! Typ som att man kommer i onödan och stör dem... Och är bara allmänt puckad.
Sen så vill jag inte gärna visa mig ute såhär, även om jag kan posta bilder på bloggen och bitcha om det... :oS
Hoppas det försvinner snart...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0