Experimentet

Ja.. och resultatet från mitt experiment med sovsida inatt?
Efter att ha klivit upp och varit och kissat la jag mig på Micaelas sida av sängen istället. Mmm massor av plats! MEN vårat dubbeltäcke låg juh helt fel då, allt på andra sidan, så jag vart tvungen att dra i täcket - vilket självklart resulterade i att hon vaknade till och drogs till mig och sin egen sida. Inte så mycket mer plats till mig med andra ord, hahah... Men när hon sen somnat till ordentligt igen så började hon väl av vana åter dras åt min sida och därmed kunde jag få massa plats att sova på hennes sida! :o)
Det är mysigt att sova tätt och få närhet! Men man måste få plats i sängen också, få lite space. ;o)

/ M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0