Elfte dagen...

Idag har det gått elva dagar från inseminationen. Sist fick vi det första knappt synliga strecket på elfte dagen... Inte så idag. :o(
Men jag tror inte att det blir nåt streck. Tror att mensen är på väg, har bara nån känsla av det...
Idag är även dag 27 i cykeln och min snittdag på när jag brukar få mensen oftast. Har juh i snitt 26 dagars cykel... men den varierar mellan 24-29 dagar.
OM den ska komma vill jag gärna ha den så fort som möjligt nu! Så vi kan börja på ny cykel och nytt försök i så fall...

Nu ska jag jobba vidare. Är på jobbet. Åkte buss för jag orkade inte gå i regnet och riskera att se ut som ett freak of nature på jobbet pga köldallergi...
Tröstgodis fanns här iaf.
Och nu mår jag illa.
Nää jobba var det juh...

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0