Beställt graviditetstester

Tänka sig va att jag kunde hålla mig till idag från att beställa de där graviditetstesterna, duktigt kan jag tycka. ;o)
Kan inte börja testa förrän de kommer, vilket blir först i nästa vecka! Känns jobbigt men är nog vettigast så... :oS
Nu beställde jag från Testlagret, som verkar vara poppis hos folk som försöker bli gravida. Får testa dem.
Men blev irriterad redan direkt efter beställningen var klar! Jag beställde stickor för 99,90:- och efter beställningen var klar fick jag reda på att det hade varit fraktfritt vid köp över 100:- Det kunde väl framgått lite tydligare INNAN köpet och inte efter!!! :o(
Och så blev jag nästan tvungen att ta på faktura nu för att jag inte har VISA-kort och inte ville vänta extradagar för betalning via konto... Men ja där kan jag väl skylla mig själv...
Andra ser fram emot helgen? Jag ser fram emot början av nästa vecka!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0