Alldeles skakis!

Efter att ha smällt i mig lite jordgubbar med socker och grädde fick jag för mig att använda den nya trappmaskinen till kvällens Big Brother.
Det var mycket jobbigare än förväntat, mycket! För det var verkligen fett jobbigt!
Jag pallade knappa fem minuter bara! Sen var jag helt slut, svettig och hade ont. :oS
Mina höfter och svanken ömmar. Även knäna lite. Och mitt ansikte är alldeles varmt, det bränns nästan på kinderna. alldeles skakig är jag också!! :oS
Detta av 5 minuter!!!
Patetiskt.
Men det går inte att justera motstånd och det är rejält med motstånd på den! Borde kanske värmt upp eller nåt också...
Får prova igen en annan dag!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0