Helt kaputt

Jag är helt slut! Jag skojar inte. Helt slut! Kommer inte upp ur sängen. Har legat här i en evighet nu....
Dålig kombo att inte gå i sig tillräckligt med energi/näring, inte sova tillräckligt och jobba så jädrans många dagar i rad och dessutom 11-timmarspass, när det förståss är värsta stressigt och mer än fullt upp på jobbet...
Tänkte egentligen åka in imorse också och inventera lite men så tog frugan moppen till jobbet, det spöregnade och ja det var ändå helt enkelt fysiskt omöjligt för mig att klara av att jobba idag!
Istället ligger jag här i sängen och bara drar mig. Känns som att jag aldrig kommer att komma upp. :oS

On the bright side så har vågen visat sin snälla sida, -4kg. Det gillas. :o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0