Gamla och tråkiga

I lördags hämtade Åsa oss. Vi åkte och handlade på Bolaget och på Coop, en massa onyttigheter...
Sen åkte vi hem till henne och skulle hjälpa henne att packa.
Hon ska hyra ut sin lägenhet här i Stockholm i andra hand nu eftersom hon juh flyttat ner till Halmstad igen och har jobb och lägenhet där nere nu.
Det blev dock inte nån packning. Mest bara dricka och snacka skit. Och sen utgång på Kellys i stan.
Jag fick juh då mens under kvällen och även den underbara huvudvärken dårå, så var juh inte direkt i mitt esse under denna kväll heller. Huvudvärkstabletter hjälper inte direkt mot det där, inte kombinationen mens och alkohol, då hjälper typ inget. It sucks!
Och som lilla frugan sa till mig ute på krogen "jag önskar att vi var hemma nu, låg i soffan och kunde bara kramas". Jajjamen, vi är gamla och tråkiga dessutom. ;o)

/M-J



image description




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0