Derag

Aa men hittade lite bilder jag tog på hotellet.
(Ja hittade, jag har juh en del bilder, över två och ett halvt tusen på min iphone just nu!)
Men ja, det är inte direkt de mest rättvisa och fina bilderna för rummet. För fint var det. Och väldigt fräscht, då det var nybyggt och öppnade nu i April i år...

Mycket i valnöt, jag gillart.

Färscht modernt badrum med stor dusch där man lätt ryms två tillsammans utan att trängas. eller kanske 3 eller 4 elller så om man nu skulle vilja det... Tyvärr har jag inte fått med så mycket av badrummet och/eller duschen på bild...



Dörr till badrummet i frostad glas.

I ett av garderoberna ryms det ett kokskåp istället. :o)

Micro, kokhäll, slask, kylskåp... Så man kan laga mat om man vill.



Och i kylskåpet vatten och öl klart på kylning. Det bjöd de på. Alltså gratis och inte som minibar där man får betala för det man tar...





Dockningsstation och högtalare för iPhonen. Yey. ;o)



Och en mjuk, stor, skön säng!



Vet inte varför jag lyckas få allt se så litet och trångt ut när det egentligen var rätt rymligt!? Har inte helelr fotat allt, fanns fler garderober, en hall, skrivbord, fåtölj... Och så ser det som sagt inte lika fint ut på bild som på riktigt... men jaja.. Vi var väldigt nöjda iaf. :o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0