Tråkigt som fan att jobba!

I helgen har jag jobbat. Tråkigt som fan! Helt dött nu... Och då går juh tiden supersakta förståss...

I lördags kväll efter jobbet var vi bortbjudna på middag hos Lelle, Marcus och Noah.
Jag förberedde under dagen och gick till Bolaget och köpte alkoholfritt vin till mig. Sen var jag såpass sneaky att jag tom rengjorde en "riktig" vinflaska som det stod 13% på och hällde över mitt i.

Lelle bjöd på tacogratäng som var supergott. Och misstänkte inte någon graviditet.
Ja vi vet att hon inte gjorde det för att vi berättade trots allt nyheten sen! :o)

Vi stannade till rätt sent och spelade sällskapsspel... Mycket trevligt. :o)
Tilläggas ska att vi vann på Familjegeni!
Sen skiter vi i att vi förlorade i Vagabond. Eller jag, Mickis var inte riktigt med i matchen då längre...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0