Oro över att inte må så illa! :oS

Undrar vad som hände med tröttheten? Kan inte sova längre! Slumrar som bäst till en liten stund för att sedan vakna till igen. Så hela natten! Plus att det tar juh en evighet på kvällen att försöka somna. Plötsligt liksom klarvaken och bara tänker! :oS

Magen känns inte alls lika svullen! Har gått ned nu tror jag, uppsvullnaden.

Illamåendet är inte ens i närheten lika illa som innan. Men nu inatt har jag kännt mycket "rörelse" i magen, mycket som pågår där inne typ..? Men inte gasig eller så nu.

Brösten gör nu på morgonen inte lika ont som innan. Har haft jätteont i dem. Har kännts som att jag varit helt mörbultad, typ som att nån stått å sparkat mig på bröstkorgen och revbenen..!!! :oS Men för tillfället känns det som sagt lite bättre.

Blir faktiskt lite orolig. På nåt sätt mår man bättre av att må dåligt nu när man är gravid. Det lugnar en för att man "ska" må illa och dras med en massa symptom när man väntar barn!
Men jag försöker tänka på att jag inte blött nåt! Och att symptom kan komma och gå. Och att alla graviditeter är olika! Så det är säkert ok där inne iaf...!!?
Jag hoppas verkligen att allt är ok med lilla E!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0