Mardröm

Drömmer så livligt numera, sedan jag blev gravid. Jättekonstiga drömmar ibland. Och för det mesta så känns de så verkliga. Jobbigt.

Hade en riktigt otrevlig mardröm imorse, som jag vaknade av. Kändes inte alls trevligt, gör fortfarande inte. En obehagskänsla i hela kroppen än. :o/

Drömde att jag var på nåt kryssningsfartyg som höll på att kapseja och så mitt i alltihopa på båten (det var ingen panik trots allt) så skulle jag tränga mig före i kön för ultraljud. Ultraljudet skulle göras i något offentligt rum - men det var inga andra där än några som ville göra UL, eftersom alla andra antagligen lämnat skeppet? Det var nån jag kände tydligen (det framgick inte vem det var eller hur jag hade denna kontakt :oS) som skulle göra VUL, så jag fick gå före den som egentligen skulle gjort sitt ultraljud. Denne vart inte glad! Men ingen brydde sig. Ja jag skulle göra VUL dårå och det var jätteobehagligt för den där som gjorde det (som jag kände!?) var värsta oförsiktig och bara skyndade sig igenom det hela. Ja det gjorde ont alltså för den där saken man gör VUL med bara trycktes runt åt sidorna hit och dit och uschh... Samtidigt rabblade han/hon (?) upp i snabb takt som man knappt hängde med på vad den såg. "Här ser jag några ägg, tre stycken. Och på andra sidan är det också några. Du är fertil..." Då började jag ana fel... Vadå är fertil? "...allt ser bra ut men jag kan inte hitta någon graviditet." Förtvivlad.
Sen vaknade jag! :o(

Såna där drömmar vill jag INTE ha igen!!!! :o(

/M-J





Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0