Mage 6:e veckan!

Asså, bara 6:e veckan och JÄTTESVULLEN! En riktig bulmage!
Och ja, jag är mycket medveten om att det inte är barnet som syns, för den är är tiny än så länge. Men det är graviditeten som syns! :o) Alla tarmar m.m. i mig är supersvullna...

Och jag mår typ dåligt av att se och publicera en sån här tjockisbild på mig själv, så säg inget klumpigt och dumt nu!!! Jag vill trots allt kunna posta bilden för att kunna titta tillbaka sen och jämföra hur det växer... Kanske kanske tom magen lägger sig lite grann igen snart om tarmarna lugnar sig, vem vet...




Jag längtar faktiskt till en riktig gravidbullmage nu! Men inser också att jag sen kanske inte kommer vara lika förtjust i att ha det, hahah....

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0