Luna vårdcentral blir det!

Ringde till Luna vårdcentral nu och bokade tid för inskrivning.
Hon ville egentligen att jag skulle komma in den här veckan redan men jag bad om att få komma nästa vecka istället eftersom jag den här veckan kommer att jobba varje dag och till stängning! Sa att jag ville ha så sent som möjligt också, så att min fru kan följa med. Det blev på tisdag då, 17:e Januari, som jag fick tid - 14:45.
Jag jobbar även den dagen, till 14:30 - vilket innebär att jag nog måste ringa min chef nu och berätta läget. :oS NERVÖST. Men antar att det måste göras förr eller senare! Still... :oS
Hade också gärna sagt det face to face men nu har hon tagit ut semester hela den här veckan så...
Uuuhh, jaja dags att ringa, wish me good luck! Eller håll tummarna iaf!

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0