Cravings!

Stilla Breezerbegäret går juh inte, får bara stå ut tills det går över...

Fick något gott iaf, pizza till middag! :o)
Men när vi skulle beställa kom vi juh på att jag inte får äta salami!!! Så nån salamipizza fick jag minsann inte. :o( Blev till att prova något nytt istället - kebabpizza! Och det var faktiskt supergott! :oD
Och inte så lång stretch från vad jag egentligen var sugen på - kebabsallad!!! Vilket de inte har. Fattar inte varför, de har juh faktiskt alla ingredienserna! Borde nog föreslå detta för dem, att lägga till det på menyn! För jag älskar juh kebabsallad!!! :oP

Annars då så har mina cravings nu gott över till FRUKT! En annan storfavorit till mig - FRUKTSALLAD!!! :oP
Kanske med lättglass, vanilj. Eller melonglass, nomnom...
Åhh yoghurt! Typ päronyoghurt, eller blåbär... Nomnom...
Dock skulle jag just nu bli glad för bara en banan, lite druvor, eller varför inte ett grönt äpple... Nåt bara!
Och juice!!! Cola smakar inte så gott längre, är sugen på apelsinjuice! Hellre även isvatten än cola just nu.
Skönt att det är bra cravings nu! Dock så har jag inget av det hemma... :oS

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0