Berättade för chefen!

Jobbat även idag. Idag var det en del att göra på jobbet, till skillnad från dagarna innan. Idag gjorde vi nämligen om till Final Sale, vilket innebar flytt av en massa skor och bord. Lappa skor i
obekväm höjd och i riktigt obekvämt hukställning. Inte alls skönt för magen kan jag säga! Och illamående och yr blir man lätt då.
Min chef dök också upp på jobbet idag, trots att hon skulle varit ledig hela veckan. Hon frågade lite om hur det gått med barngrejen å så...
... Slutade med att jag berättade för henne att jag är gravid.
Lika bra att hon vet. När jag nu mår lite si å sådär på jobbet. Och så måste jag juh berätta förr eller senare - och nu hade jag ett bra tillfälle.
Då har man det gjort också. Resten av kollegorna får dock vänta med att få reda på något än så länge.

Nu är jag på väg hem från jobbet. Det har varit skitväder hela dagen. Spöregnat typ. Nu kallt "bara", vilket innebär att vattnet fryst till is och det är alltså snorhalt ute.
Jag är rädd för att halka och bumpa till det lilla embryot och skada det... :o/

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0