Tragiskt

Börjat morgonen med lite försäljning av skor. Syrran kom över och villa ha några par. :o)

Nu är jag ensam hemma, kvinnan min har gått ner på stan för lite shopping med mamsen. Jag väntar på att fler skospekulanter ska komma över.

Reagerade här på väldigt upprörda röster i trapphuset och gick och kikade i nyckelhålet. Stod en man där och tjafsade med grannkvinnan, via brevinkastet.
Vad som sas förstod jag inte pga språket men så mycket förstod jag att de tjafsade och att hon vägrar att släppa in honom.
Efter ett tag blev rösterna lite lägre även om de fortfarande var upprörda och jag kunde höra dottern inifrån lägenheten "papa, papa"... Då sansade han sig ytterligare och började göra pussljud mot brevinkastet och prata med dottern istället.
Mamman ville fortfarande inte öppna och de tjafsade mer. Sen gav han upp till slut.
Känns tragiskt. :o(
Men jag förstår att hon inte ville släppa in honom med tanke på vilka bråk vi hört från grannen några gånger här innan. Mycket skrik och dunsar, så man väntat och funderat på när man ska ringa polisen... :oS
Tråkigt och tragiskt. :o(

Nu vart jag ner i trappan och ställde upp dörren för några som ska komma och kolla på skor.
Hela trapphuset STINKER av after shave, kunde knappt andas. Fy!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0