Syjunta

Micaela lyckades igår med att spräcka ett av hålen på sina jeans lite väl mycket. Det är visserligen jeans med sådan redanslitet utseende från början, dvs lappade och med hål här och där, men nu vart ett av hålen för stort. Så jag fick rycka in med nål och tråd för att hon inte skulle börja böla...
Där satt jag och sydde ihop hennes jeans medans vi tittade på Projekt Runway.
Micaela la sig i och var orolig för att jag inte skulle kunna sy ihop dem och joo visst var det visserligen länge sen jag sydde sist... men det är inte för att jag inte kan sy utan för att jag inte gillar att göra det värst mycket, inte nu längre... (undrar förresten när sylusten ska infinna sig igen, var LÄNGE sen) så jag vart irriterad.
"Du vet att jag pluggat sånt där som dom på TV va!?"

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0