Oro...

Har svårt att somna om sedan Micaela gick iväg till jobbet. Googlar istället på blodklumpar. Börjar oroa mig igen...
Och det sticks i sidorna på mig. :oS

Vill helst inte behöva ringa gynakuten igen. Hatar att behöva ringa sjukvården. Känner mig alltid bara så fjantig, för att de ska tycka att man ringer helt i onödan.

Avvaktar lite... men är orolig. Fan.

Undrar Btw om läkaren från vårdcentralen kommer att ringa upp mig idag ang mina blodprover, så som hon sa att hon skulle göra. Återstår att se.
Jag äter iaf mina järntabletter nu, de som jag hade kvar i skåpet från tidigare ordinering...

Shit. Tänk om det är pga järnsulfatet det blivit såhär nu!?! Tog juh 2 igår och en nu på morgonen. Kan väl fan inte va pga det?!? :oS

Ring nu doktorn, ring!!!!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0