Katten på höften

Allt är som vanligt här hemma.
Jag får inte mycket plats jag inte.
Micaela ockuperar stora tv:n, laptopen och stor del av soffan.
Katten ockuperar min höft med min arm som kudde under hakan, så jag själv blir helt orörlig och handikappad. Kan typ röra en arm, wohoo. Men ids inte med att mota bort henne från mig, då sitter hon bara bredvid mig med sina ledsna puppyeyes och glor på mig!
Det är jag det, är bara snäll hela tiden och vill göra alla andra nöjda...
Inte konstigt att katten är så kär mig va!? ;o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Annica

Ser ut att vara riktigt mysigt ändå! ;)

Härlig blogg du har, kommer absolut att kika in här ofta !

Kram

2012-02-28 @ 13:46:10
URL: http://manonym.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0